kulkulkul

Ja idag hade vi bara en lektion och det var den sämsta lektion någonsin !! Urk  vad tråkigt det var .. Jag har aldrig varit så rastlös i hela mitt liv. Vi skulle sitta still i 3 timmar och helst inte prata med varandra och bara vänta på att lektonen skulle gå. Vi fick lyssna på musik .. Men stopp här, INTE vår musik utan vår lärares musik och den sög ju såklart den också :P Vi skulle typ träna vår konsentration på att vara stilla och tysta. Jo juste vi skulle lägga en fjärdedel av ett 500 bitars pussel i 20 min också .. men resten av tiden gick åt att sitta still :S
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt , mamma och pappa ska till grannen på middag så jag kanske hänger med dit ett litet tag :) Imorgon då blir det andra bananer , på dagen ska jag och sarah åka in till e-tuna och shoppa och sen kolla på bio .. Senare på kvällen blir det feesta ^^ Yeah , jag är laddad för en gång skull .. jag tror min trogne vän sarah är det med ^^^tur att jag vaknar hos dig på söndag då gumman för då kan vi soooooova ut på morgonen .. sen kanske vi tar en retur och bakar kladdkaka som vi brukar göra på långtråkiga söndags eftermiddagar xD och den är alltid lika rinnig . Men du är bra på det vill jag lova, gott är det iallafall :P
Love you darling <3<3<3<3 You are the best friend in my life !



OM 3 VECKOR SKA JaG TILL EVELINA :D Jag lääääääängtar så mycket gumman (L)(L) Du är bra ! ♥

nej nu ska jag nog lägga mig och sova en liten stund för jag är verkligen hur trött som helst !

KramKram !

Kommentarer
Postat av: EvelinaLinn

Jag Läängtar så att jag dööör!
Du är basta bästa gummsan! (L)
Ska bli såå roligt att äntligen få träffa dig igen! :D

2007-09-14 @ 21:41:54
URL: http://evelinalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0