nice nice

Jag mår bra , jag är i skolan, det är KU ikväll .. Jag läääääängtar dit. Film & Mys=)<3
Mamma kommer hem idag , jag saknar henne massor . jag älskar dig<3<3

På Fredag ska jag vara med Sanna :) Och på Söndag åker hon till Thailand !! så khfdslaflsk orättvist .. får jag följa med eller ?!! Jag glömmer aldrig hur brun jag var när jag kom hem i vintras. Det hade ju inte varir fel att se ut så igen ..Inte för att vara taskig men alla såg ut som spöken i ansiktet .. men så vita var ni ju såklart inte , men jag vara nog bara ovan att se så vita anikten med tanke på att jag hade sett gyllenbruna hudar i nästan en månad ^^ yeah .. Jag längtar tillbaka ! Jag vet att jag kommer åka tillbaka, men jag vet inte när. Blir nog utomlands i vinter igen , men tyvärr inte till Thailand :(

See ya !! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0