På smällen

Igår såg jag och älskling "På smällen" den var faktiskt riktigt rolig :P Idag har Mariefredsskolans 9:or varit ute i regnet och fått veta om de olika biotoperna. Vart växer nu tallen bäst ?! xD Eftermiddagen blir nog mest att ta det lugnt , jag hoppas på att få se shrek 3 som älskling ska ladda ner åt mig =)

I helgen hoppas jag på att få träffa min Sarah :) <3<3 Men jag ringer dig ikväll så kan vi prata mer om det !

Nej nu måste jag skriva den där himlans broshyren ( akta stavning ) om Distansavtalslagen. Shit jag trodde aldrig jag skulle behöva göra mer arbeten om den lagen när jag gick ifrån Mariefredsskolan .. Men nej nu sitter jag här igen och ska göra det ännu bättre . FUCK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0