pinsamt

Usch vi har precis varit ute och frågat Invandrare massor av frågor , man känner ju sig värsta dum .. as pinsamt var det iallafall :S En fråga var liksom om dem hade blivit kränkta i Sverige någon gång?! Sen en annan fråga var vad dem saknade mest med sitt hemland ?! Vår kille vi frågade svarade liksom "sina föräldrar" usch han blev av med dem i kriget och flydde hit . Nej det var faktiskt inte kul att göra den här uppgiften .

Idag ska jag träna småtjejerna sen ska jag hem och bara ta det lugnt och se på Idol :D Yeah ..

På lördag fyller min mamma år :D <3<3


Gumman jag finns alltid för dig i vått och torrt ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

TACK SNYGGING

2007-09-20 @ 21:41:00
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0