skor

Idag har vi haft temadag om Datorspelsberoende.. Det sög !! Det lät typ såhär :
" BÖRJA SPELA MER CS OCH WOW"
Han tog väl upp lite saker som kunde hända med kroppen som var rätt läskigt .. men annars var allt bara ett fiasko rakt igenom. Jag hade verkligen sett fram emot den här dagen, jag trodde det skulle vara as bra och jätte intressant . Sen efter lunch skulle vi gå igenom frågor och diskutera i gruppen om dagen och det var roligare :P
Sen så träffade jag minminmin Sarah idag :D Åh vad jag har saknat dig , hjärtat slog när jag såg dig :$(L) thihi ..
Men nästa helg då är det vår helg, lr hur ?!
Sen har jag bokat tid idag för att göra 2 hål till i ena örat :D På Fredag kl 17.00 (Y)! Usch jag är rädd för smärtan :P Jag borde inte vara det eftersom jag har varit med om mycket värre smärta i naveln .. men jag är väl lite fjantig av mig xD hehe .. Som när man var liten (a) Sarah kommer du ihåg fullgubben som sa till mig :" Hörru du din lilla fjant vad skrattar du åt!!? " HAHA jag glömer det aldrig xD

Idag har jag bild på mina nya skor :)

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilka fina skor! Vart har du köpt dom?

2007-09-05 @ 16:23:41
URL: http://www.lisavalivainio.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahah ja på bussen! hahahaha! (L)

2007-09-05 @ 21:58:00
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Mic

skitsnygga skor :)

2007-09-05 @ 23:26:07
URL: http://micklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0