zzzZZZzzzZZ

Nu sitter jag här helt sjukt jävla trött. Jag hatar barn förtillfälligt, jag har sån jävla lust att strypa dem när dem är som dem var idag . Jag blir galen, att dem bara inte kan ha respekt och lyda . Vad fan händer med världen ?! Jag blir mörkrädd när jag tänker på dagens ungar idag .. Inte för att skryta .. men jag var fan inte sådär när jag var liten !!! Det kan jag sätta 100 kr på. Jag lyssnade iallafall på vad äldre och vuxna sa. Så det så!

Imorgon har vi en hälsoföreläsning i skolan :) Hoppas verkligen den blir mer lyckad än den där dataspelsberoende grejen var .

I helgen händer inget speciellt med tanke på att jag ska jobba hela helgen .

Jag är trött
Jag ska gå och lägga mig efter idol
Jag ska gå nu
Hej då! <3

Kommentarer
Postat av: Ulrika

tihi,. va döt du är,. vill strypa som försvarslösa barn :P älskar dig

2007-09-09 @ 17:31:20
URL: http://uica.blogg.se
Postat av: Ulrika

tihi,. va söt du är,. vill strypa som försvarslösa barn :P älskar dig

2007-09-09 @ 17:32:09
URL: http://uica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0