äntligen helg

Äääntligen helg! :)
Helgen ska bara bli rolig och ingenting annat !! Lugn och mysig sådär .
För nästa helg så blir det nog party igen för min del.. Tjejerna drar i mig och vill att jag ska komma :)
Och vem tackar nej till fest? :P Inte jag iallafall !
Har haft en kort svenska lektion idag , eller kort och kort.. 3 timmar var den.
Vi håller på med novell analyser och jag tycker det är så kul :) satt till och med över tiden när vi slutat.
Fick också beröm för mina tankar ;) Jag kanske ska tänka och fundera mer?!?!
nej absolut inte .. Är hemma nu iallafall, har inte varit hemma sen i Söndags morse och jag kan inte påstå att hemma är bäst !!! Vill tillbaka till faster igen :(
Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen för snart bär det av till eskilstuna för att kolla på bio.

pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0