en instängd själ

Har verkligen varit med om något mycket lärorikt och intressant nu ikväll :D
Det var två killar varav en kom från Fryshuset i stockholm och var "ledare" han var typ stöd för andra lärare och unga kriminella osv .. den andra killen var en brottsling som hade avtjänat 2 år av sitt straff i fängelse och hade bara 6 månader kvar. När han kommer ut har han sin älskade 3 åriga dotter utanför gallret. Visst hon kommer och hälsar på honom ibland på fängelset, men dem har bara träffats på var sin sida av ett galler i 2 års tid .. fatta hemskt. det går inte att förklara mina känslor för ikväll och den lidande känsla jag kände för honom.. Han kom in i helt fel banor när han var 15 år , han blev inte älskad av sina nära och kära och vände sig därför ut på gatorna för kärlek.. Att söka kärlek från rån och narkotika är deras utväg men det medför också sen att det är en utväg till ingenting..
Grymt bra föredrag och ett stort tack måste jag verkligen ge dem..
<3<3<3

I övrigt så har jag ingen broska till sängs då jag är ledig imorgon :D eller det blir inte riktigt så !
Ska åka in halv 11 för att göra klart ett grupparbete som ska vara klart på Fredag, sen ska jag till UM och kl 2 så har jag utvecklingssamtal :) Imorgon kommer också min älskade mamma hem <3 längtar alltid lika mycket efter henne när hon är borta ..

nu ska jag kolla på sista avsnittet av andra avenyn från den här veckan :D
ha en fortsatt trevlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0