en väldigt bra dag :)

Idag har jag varit i Täby centrum med mamma som ni säkert redan vet :D
Det var någon presentmässa så Sibel, Frida och några från Let's Dance var där och uppträdde =)=)
Eftersom jag gillar allihop väldigt mycket var jag mer än glad ..
Hela dagen har varit hur bra som helst bortsätt från min svinjobbiga förkylning "/

Nu sitter jag hemma hos min kusiner som jag ska bo hos i en vecka .. Finns det några sötare skitungar än dem?!?!? Nej tror inte det ..

Valter: Har du snopp alexandra?
Jag: Nej det har jag inte Valter :P
Valter: Nej för du har en råtta istället xD

hahaha skrattar fortfarande !!! Han är trots allt bara 4 år :)

Inga kattungar har kommit än :( Men hon är tjock som jag vet inte vad .. Just nu sitter hon i mitt knä och slickar mig på bh:n och kloar mig i låren..ajajaj ..
nu ska jag leka lite med mina kusiner innan dem ska gå och sova :D
puss puss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0