förbannade hals

jävla hals säger jag bara..
är så trött på att vara sjuk !!  JAG VILL INTE.
Blir nog ingen skola imorgon heller, istället blire väl läkaren för att kolla om jag har halsfluss.
Och jag lovar jag har halsfluss.. för så många gånger jag har haft det nu så vet jag hur det känns.
och hur kul är det att äta pencilin för hundrafemtondetusende gången.
men jag hopppas hoppas verkligen att jag inte har det (:
tänk posetivt alexandra.

Dagen har gått åt att sitta hemma hos emil helt ensam och kolla på "Barnmorskerna" det är ett tv program där dem förlöser barn :D Grymt härligt att se att det är så många liv som kommer till världen varje dag. Pappa hämtade mig kanske vid 3 halv 4 .. och jag måste säga att det var rätt skönt att komma hem. Min hall, mina mattor, mitt kök, min spis, min toalett, min säng, mitt rum , min soffa och ja allt är mitt här ;) haha ..

Dessvärre dröjer det inte så länge innan jag ska åka borta igen ..Åker till faster på söndag och kommer hem torsdag :D det ska faktiskt bli jätteroligt, bara jag kan bli frisk någongång. Det är liksom bara halsen och förkylningen .. febern är inget att klaga på för den går upp och ner i små grader.

nu ska jag laga nått att äta.
Kram så länge ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0