Hälsovecka och promenad från läggesta !

Hade en jätterolig svenska lektion idag :D
Men dock så var den kort så vi slutade vid halv 12. Tog 12 tåget hem och väl hemma i läggesta går det ingen buss och mamma kunde inte hämta ... Så duktig som jag var gick jag från Läggesta till Mariefred.. Det är längre än vad man tror.. och inte nog med det så hade jag 3 söliga killar på släptåg :P haha men det var trevligt sällskap !
Väl i Mariefred så hämtade mamma mig och nu sitter jag här och har nyss käkat lunch !

Juste, nästa vecka ska vi ha hälsovecka :D Det innebär att vi kommer börja 9 istället för halv 9 och vi ska äta hälsofrukost tillsammans i klassrummet varje morgon.. så himla mys alltså (K)
sen så ska vi b.la. träffa "fråga olle" och sen ska vi besöka ungdomsmottagningen :)
Dem andra dagarna kommer även bjuda på föreläsningar om b.la. Hiv/aids och massa mer intressant.... sen ska vi få massage också och massa annat skoj .. ser verkligen fram mot det ! :D jippi ..

Imorgon är det party och är så laddad för att ge sara världens bästa födelsedag :D
jag älskar dig gumman <3

image438


har sådan beslutsångest .. jag vill men jag vill inte !! är så fruktansvärt feg och mesig .. men jag vet att jag måste skaffa dethär för mitt eget bästa .. men det kommer göra så fruktansvärt ont .. aj aj aj .. jag måste !!
måste peppa mig själv till att det handlar om ynka 5 minuter .. jag kommer fixa dethär ! det gör ont, men det kommer vara jättebra sen i 5 år framöver.

Nu har jag funderat färdigt här och ska nog kolla på en film istället =)
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0