iskall dag

hela dagen har jag frusit "/ inte alls skönt.
sen hade vi massa om kost osv.. våra lärare älskar verkligen att plåga oss !!
Vi fick liksom gå tipspromenad utomhus i 1 timme imorse :O det var hur kallt som helst och jag hade liksom inte räknat med att gå ut och gå i ett sommarlinne och en skinnjacka :P haha .. efter 20 min hade jag inte känsel i en enda kroppsdel !! Imorgon är det illafall tema dag och jag ska "rida" på förmiddagen och gå på "step up" på eftermiddagen :D det blir mycket kul.. sen är det ju också ku man har att se fram emot imorgon.

sitter här och funderar på om jag ska träna ikväll eller inte ?!?!
Jag vill träna men jag vill också bara vara hemma och mysa med älskling i sängen och se en kärleksfilm <3
får se hur jag gör..

nu blire film :D
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0