kattungar

Kom just hem från jobbet, har faktiskt gått riktigt bra idag :D
Usch är så trött på denna förkylning .. kan den bara försvinna.
Längtar tills imorgon då jag ska åka till Faster och farbror :) och inte nog med det !
Denna vecka kommer jag få gosa järnet.. för deras katt ska få kattungar vilken sekund som helst.
Kommer säkert komma upp massa bilder sen =)

Imorgon ska jag jobba med mamma i Täby centrum :) det är presentmässa och vi ska sitta där med mammas smycken.. Kommer nog smita iväg och kolla på lite kläder då det är Sverigest största shopping center..
Kan det bli bättre ?! haha nej tror inte det..

Till ikväll har jag hyrt 2 filmer och köpt chips och godis ..
Ska tröst äta lite efter igår !!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0