Lycklig !

Mycket bra dag!
Åkte in vid halv 11 till skolan och gjorde klart hela vårat arbete tillsammans med Isabelle :)
Dethär arbetet har vi verkligen lyckats med måste jag säga ;)
Efter det var det snabbt till maten och sen till UM där det också gick super bra :D
Sen tillbaka till skolan för att möta upp mamma för utvecklingssamtal.
Är mycket nöjd med det också... hade VG nästen till MVG i nästan alla ämnen :) shit vad glad jag blev av att få höra det ! Och det bästa av allt ! jag fick MVG på webbdesignen :D kan man bli gladare än vad jag är nu?!? =)=)
shit jag trodde verkligen inte det .. Efter att utvecklingsamtalet var slut vid kvart i 3 så gick jag och mamma på stan lite i eskilstuna :D skulle försöka hitta några jeans då mina höfter faktiskt exploderat de senaste veckorna.. spräckt en byxa och får knappt igen dragkedjan på 2 :S aja hittade inte några byxor iallafall.. är så svår när det gäller sånt "/
sen tog vi en liten fika och sen åkte vi hem :D Nu sitter jag här och ska snart moffa i mig lite pasta och revbenspjäll!!! sen är det bara träningen som väntar :)

Nu är det mat :D
Adjö♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0