mycket promenader med mina kärlekar

Gårdagen var super mysig med min lilla underbaring Ulrika <3
Vi gick först en promenad runt slottet och runt i Mariefred, sen hyrde vi film och handlade mat.
Åt så jag trodde jag skulle dö :P Det blev fläskfilé med pommes frites och bearniessås :D
Senare åt vi massa godis och drack 2 liter vatten typ :P haha .. trötta som vi var gick vi till sängs rätt tidigt. Sov 10 timmar och vaknade halv 9 imorse .. då åt vi frukost framför tv:en och kollade på en super bra film .. Sen blev jag hem skjutsad vid halv 11 av ulrikas mamma då hon ändå skulle till stallet.

Väl hemma så kommer mamma och frågar om jag ska hänga med på promenad..
Duktig som jag är svarar jag självklart! ;) Men nått fattades och jag ringde sarah (L)
Så det blev typ att mamma gick långt föra och jag och Sarah långt efter , och hundarna sprang omkring som galningar och lekte ! Mycket prat blev det då vi gick 5 km.. Men hur mysigt som helst var det ..
Puss på dig hjärtegull ! ♥

Nu ska jag äta med mamma  och ikväll är det party :D wiie ..
Kram kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0