mysiga dagar

Super bra helg :)

Fredag:
fyra people var på bio och såg filmen "21". Mycket bra film måste jag säga!
Käkade också på american pizza.. gott gott. Tack för den mysigt kvällen <3

Lördag:
VIP på Gröna Lund :D Jag och Sarah och mariefreds grabbarna :D Satans kul dag.
Frittfall och uppskjutet är absolut bäst, man får sådant adrenalin så man tror man kan flyga !
Vi höll också på att missa tåget .. och jag lackar som vanligt när jag bli stressad. det var inte meningen.
Men sepe bussen stannade ju långt innan t-centralen så hela vårt gäng på 10 personer fick springa och springa och springa.. Lite kul det måste ha sett ut inför andras ögon. haha..
Tack för en ytterligare superbra dag (L)

Söndag:
Vaknade vid 12, gick ut och solade i 2 timmar, och sjukt vad solen tar :O
Fick liksom klara ränder från mina bh band :) Men ingen är ju gladare än jag då ;)
Sedan så blev det för varmt så jag gick in och satte upp min rullgardin helt själv .
och nu är ingen gladare än emil :D han klagar alltid på att det är så ljust i mitt rum !
Sen efter att jag hade gjort det så stor städade jag mitt rum, och jag menar verkligen storstäda.
Sen så mitt i farten möblerade jag om också ..
Efter det la jag en lermask och fixade naglarna.. Känns som om jag har utnyttjat den här dagen väldigt väl.
Vill egentligen ut och springa nu, men eftersom jag inte vet om jag har köttelfeber eller inte så vågar jag inte det :(
Ska till läkaren på torsdag och håll tummarna för mig att jag slipper den skiten !! :D
Ikväll ska jag laga god mat till familjen .. Det blir en matsallad med kycklingbitar stekta i soja och sen 2 olika bönsorter och avokado :D det kanske låter lite skumt men det är super gått och super nyttigt .
Imorgon ska jag klippa mig :D
och nu ska jag kila ut och sola lite till tror jag .

Puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0