NP engelska och glada dagar

NP i engelska var ju LÄTT !!! Verkligen hur enkelt som helst .. Eller inte ..
Vad är det här ?!? Nu har iallafall min mamma ringt min lärare och dem
har pratats vid om att jag ska få extra hjälp nu varje Fredag här framöver "/
För jag måste verkligen ta tag i dethär om jag ska komma någonstans.
Såhär blir det när man har haft en lärare som har sagt att man är dum i hela huvudet och
att man är värdelös osv..Jävla kärring säger jag bara ..

Men jag deppar inte över det ;) För det är bara posetiva dagar som väntar här framöver :Dimage486
Imorgon är det valborg med min solstråle.
Torsdag = VILA och kanske promenad sen åka till mina kusiner på kvällen tillsammans med älskling.
Fredag ska jag och älskling sitta barnvakt åt skruttungarna hela dagen.
Evelina kommer också på dagen.
Lördag är evelina hos mig
Söndag blir det träning och kanske fika eller nått ;)



så jag kan inte vara mer än glad :D
och på Måndag så slutar jag med min antibiotika så det blir solariumet nästa för mig xD haha
Jag har fan väntat i ett halv år  :( Så nu ska det bli lite färg här innan sommaren (:

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0