ny människa

Gud så skönt med träning, man känner sig som en helt ny människa :)
nu sitter jag här och dricker citron te och äter yoghurt med flingor ...pratade nyss med min sötnos Ulrika <3
Vi bestämmde att jag skulle komma imorgon och sova hos henne :D ska bli så mysigt ! Det var verkligen evigheter sen hjärtat.. jag älskar dig, det vet du♥
Och på lördag är det födelsedagsfest för sara då hon blir 17 bast !!! vi har verkligen en superbra present till henne :D gud sp glad jag känner mig idag, det bara spritter i kroppen av vårkänslor:) livade till det lite med tights och klänning idag också :D thihi !!!

saknar min skruttis också:( och skruttisen vet vem hon är för det finns bara en skruttis ! 
Vill verkligen umgås lite snart :D Vi får klämma in lite kärlek nästa vecka tycker jag <3
Kanske en promenad?!

Nu är nästa steg duschen för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0