pepp

Har precis haft idrott i vilsta :D
trodde det skulle bli as tråkigt eftersom vi skulle vara ute ..
Men vi hade så jävla kul och mitt lag ägde sönder det andra laget.
Vi spelade "softboll" det är typ som baseboll ;)
Mycket roligt iallafall. Och jag mår så otroligt bra måste jag säga.
Jag är så himla glad :D
Sen så är det ju Onsdag om 2 dagar och det betyder VALBORG = FESTA ..
Ska spendera min kväll med Sarah och massa annat trevligt folk.
Än vet vi inte vart vi ska vara men hoppas det löser sig.

Rensade ut massa gamla kläder från min garderob igår kväll :)
Genast blev det mer plats för nya kläder . haha
Nejmen jag måste hålla i pengarna nu för jag är fattig som en gris.
Denna månad kommer vara värsta rånet för mig :(
På måndag är det ansiktsbehandling för 560 kr och och 10 dagar efter det är det hårfärgning för 600 kr..
jag vill bara spy över alla kostnader.

ska inte låta alla kostnader sänka mitt peppiga humör nu ..
Ha en bra dag !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0