planering och vanilj youghurt

GUD VILKA SOMMAR KÄNSLOR JAG FÅR AV DETTA VÄDER!!
Vi liksom grillade super gott kött ute ikväll, och inte nog med det .. Vi åt tillochmed ute =)

Det skrämmer mig att denna vecka också är helt planerad "/
Men jag väljer ju det själv så varför ska jag klaga?!

♥ Onsdag: Skola, bo hos faster
♥ Torsdag: skola, träna
♥ Fredag: skola, barnvakt hela kvällen
♥ Lördag: Jobba jobba, partyyyy
♥ Söndag: Vila, träna

Har inte varit på ku på jättelänge känns det som :(
Har bara inte hunnit med det nu när jag bodde borta i 2 veckor.
saknar det faktiskt litegranna.
Men jag får satsa på nästa Onsdag ;)

Måste bara ta med den här lilla konversationen xD
Vi satt på lunchen och prata lite alltmöjligt så kom vi in på att klippa och färga oss.
Jag: jag ska färga håret den 15 maj :D
Maria: Min vanilj youghurt går ut då xD

haha så knäppis du är gummsan <3<3 ofta man har koll på sånt !:P
nej nu ska jag kolla på lite film och mysa ner mig själv i soffan :D
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0