sjuk och fint väder

tyvärr blev jag sjuk :(
tjock i hela halsen och ont gör det också, lite feber då och då !
låter som en tant när jag pratar :P
ska iallafall ge skolan ett försök. jag menar på att varför ska man börja med att vara hemma när man typ bara har ont i halsen?! det blir ju oftast bättre under dagen. Jag förstår om man ligger i hög feber men det gör inte jag så jag ska dit utan protest. men jag kan inte neka att tanken föll mig imorse att stanna hemma. Blir nog inget step up för mig idag då det är faligt att träna om man är för mycket sjuk... men  rida ska jag nog göra ;) jag är en ihärdig liten filur ja ..
hoppas alla andra är friska :)
Nu ska jag gå ut och lägga mig och sola i bikini ute i det fina sommarvädret :D

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0