skuggor och träningsvärk

Han inte blogga igår.. eller jag orkade inte rättare sagt :P
Igår såg vi på filmen American history X på engelskan :) Shit vilken bra film, men såklart sorlig i slutet.
Trodde inte den skulle vara bra just för att det handlade om nazister. Men den var faktiskt väldigt bra och lärorik.
Efter skolan klippte jag mig :) Så nu är håret lite fräschare ^^ Sen så kom älskling till mig igår kväll..
Vi spelade typ spel hela kvällen och jag åkte på stor stryk vill jag lova xD haha kul var det iallafall.

Idag har jag träningsvärk från gymmet igår :P
märks att man inte är van. Svaga armar??!?!?!
Vi har också haft webbdesign där vi skulle foto varandra för att sen göra skuggor av bilderna ;)
skit kul hade vi iallafall. Här är lite bilder och en bild som är färdig med skuggorna :)





Sitter nu och väntar på tåget, och ikväll ska jag träna :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0