slut för idag !

Nu är skolan slut för idag :D Har hunnit med sjukt mycket på den här lektionen.image481
är faktiskt imoponerad av hur bra jag kunde jobba idag ;) Nu, snart ska jag ta tåget till strängnäs där jag ska till fasters kontor och sen ska vi nog ut och käka lite lunch :) sen ska jag sitta där och kolla på lite film tills klockan blir 14.15 för då ska jag ta tåget hem. När jag väl kommer hem ska jag ut och springa .. heja heja.
Sen kommer nog älskling ikväll (a)
Imorgon är det kort skoldag och barnvakt som gäller :)
Längtar till lördag då det blir party .. men vad ska jag ha på mig ?!?! Hmmm ..
aja jag får väl rota lite i garderoben .
Nu ska jag gå ut och sätta mig och sola lite på skolgården innan tåget går.
Puss och hej !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0