trött som ett djur?

ojojoj jag hinner inte med dethär längre ..
ska försöka bli lite bättre :)
I fredags satt jag ju barnvakt och det var supermysigt :)
Hela Lördagsen jobbade jag arslet av mig "/ Det var vernisage med hundratals folk.
Mycket luncher blev det och trötta fötter. Sen blev det ju inte bättre av att jag festade i pumps .. ont ont ont..
Festen var sådär, den blev så splittrad efterom vi var på 3 ställen :P Men vi höll igång till halv 5 iallafall och då var det ju liksom ljust ute igen.. Så jag kan inte säga mer än att jag är trött som .... ett djur.. frågan är var jag fick djur ifrån.
Dem springer kanske och blir trötta xD eller vad vet jag..
nu  är jag trött när jag sitter och pratar om springande djur ..
nej nu måste jag äta lite lunch.
image482 image483 image484

♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0