vill vakna upp från min mardröm

image471

Hade prov i dag och första delen gick väl sådär, medans de andra 2 delarna gick kanon bra så kan inte vara mer än nöjd :D Jag trivs verkligen här hos min faster och hela familjen.. Jag vill stanna, vill inte åka hem.
Jag har inte en lugn sekund och jag trivs med det.. Hatar att inte ha något att göra och bara sitta och tänka och fundera. Fuck åt alla jävla funderingar!!

Förövrigt är allt åt helvete..Vill inte att det ska vara såhär..
Är helt tom.
Någon! måla mig med lite färg, för jag tappar bara mer och mer.
Jag försvinner snart i dem svartvita nyanserna och åker längre längre in i mörkret.
Jag hoppas att jag vaknar upp från min mardröm snart.

Sara Bareilles - Love song, make me smile


Head under water, And they tell me to breathe easy for a while.
The breathing gets harder, even I know that.


Nu ska jag gå och leka lite i badkaret med mina småttingar (L)

Kommentarer
Postat av: ulrika

hur är det fatt snuttan?? Finns här om det är något.. jag älskar dig guldhjärta

2008-04-16 @ 20:47:58
URL: http://uica.blogg.se
Postat av: Madde

älskade hjärtat, hur är de?? blir så orolig när ja läser att du inte mår bra.. du vet väl att de är bara o ringa mig vilken tid på dygnet som helst om du vill prata?? älskar dig massor!!!!!

2008-05-18 @ 15:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0