bästa lärarna

Kom precis hem, har jobbat på jazzfestivalen och serverat :) Var totalt uttråkad när dem spelade då jag fick sitta still en hel timma och lyssna på jazz. OCH JAG HATAR JAZZ! Det är piss att vi åker i natt då jag vill festa ikväll :) det är ju liksom strängnäskalaset :( Men som sagt så ska det bli kul att åka till frankrike med. Man kan ju inte få allt här i världen.
Ska strax packa det sista sen hoppa in i duschen. Ska nog gå och lägga mig efter det. Iallafall försöka somna :P

Ni måste verkligen kolla på denhär videon. Den fick vi se på våran skolavslutning.
Vad gör egentligen våra lärare efter skolan? xD



Mina lärare är så jävla bäst, älskar verkligen min skola! <3333333

nej men ha det bra i sverige, hörs om 8 dagar igen :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0