ett farväl, fast ändå inte!

3 timmars tårar har dagen bjudit på! både skönt och förjävligt.
men nu mot kvällen känns det mycket bättre då jag hade en underbart klok pojkvän som dock fortfarande är väldigt klok.
jag önskar dig all lycka i världen emil! du kommer alltid vara min första kärlek och det kan ingen ta ifrån mig. jag hoppas vi har kontakt livet ut. det känns skönt att vi kan prata ändå trotts allt vi gått igenom på sista tiden. jag beundrar din styrka något enormt. Men du vet vad jag sagt. bara du vet det! Ingen annan får veta. det jag säger till dig det gäller, ingenting annat! Du betyder trotts allt hur mycket som helst för mig<3<3<3

det är skönt att vara tillbaka i skolan igen! jag älskar min klass, jag älskar mina lärare, jag älskar stället, jag älskar harmonin och ja, jag älskar allt !!


(okej, jag typ borrar in mitt ansikte mellan hannah's enorma bröst, jag viker mig typ av garv iallafall)

Tack älskade faster för att du finns här och tröstar mig! Du får mig verkligen att se allting från ett annat håll<3 Vår pratstund idag behövde jag verkligen! Jag älskar dig<33

tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

<3

2008-08-21 @ 00:25:50
URL: http://uica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0