födelsedagsmiddag hos Maria :)

Äntligen fredag, vilket jag är väldigt glad för :D
Sitter nu i kungsör hemma hos Sara, vi ska strax över till Maria på födelsedagsmiddag och mys ♥
Nått jag ser mycket fram emot. Vi ska sjunga singstar och bli bjuden på god mat också.
Imorgon kl 13.00-14.00 ska jag och Maria dansa "Locking"
och 15.00 - 16.00 ska vi dansa Jazz :) ska bli så kul! Men mest längtar jag till söndag då vi ska dansa "ragga" .. Såg Sean Pauls video imorse (temperature) och där dansar tjejerna ragga .. blir så sjukt dans sugen.
Sen imorgon kväll blir det fest i Kungsör :D Även bästa Sarah ska med för första gånge, vilket ska bli väldigt kul !!!
Dance all night long ;) ^^

Nu är det dags att kila!
Trevlig kväll .
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0