första skoldagen

jag flög ur sängen kl 06.00 imorse konstigt nog :P
Nu får sarah tycka att jag är super mega tönt om hon vill .. för det tycker hon!
Men jag har saknat skolan och jag älskar skolan! ;)
Var så himla skönt att träffa alla och se så mycket nya ansikten.
Runt 20 nya lärare har det också kommit så vi har fått en hel del nya lärare faktiskt som vår klass ska ha!
Hoppas dem är bra så jag slipper börja med att gå till rektorn och gnälla.
I år ska jag inte gnälla någonting alls. ska försöka iallafall;) haha

veckan kommer se ut såhär:
Onsdag - 10.00
 Planera nollningen
Planera hajken
Mentor samtal
Torsdag - 10.00
Lotten och Janni ska prata
Flottrace
Fredag - 09.00
Nollningen

sen har vi fått vårat nya schema, kanske inte det roligaste!

börja tidigt varje dag och slutar sent varje dag! "/ 2:an blir tuff tror jag trallalaa.

ska strax åka och hämta skrutt-barnen på dagis, då blir det liv i lådan.
helt sjukt vad jag är pepp till att plugga i år.
nej nu ska jag sluta vara "tönt" :D

PussPuss♥




Kommentarer
Postat av: sarah

haha du är så söt men lite tokig <3333

2008-08-20 @ 12:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0