grattis maria, 17 barre

godmorgon!
här har man ont i halsen och är förkyld "/ låter som en "man" gör jag också eftersom jag är väldigt hes. men eftersom det är fint väder ute så är jag mer än glad. ska strax åka in till strängnäs och träffa robban och sen sola :)

för första gången på många många år känner jag medkänsla för min pappa. jag tycker så fruktansvärt synd om honom :( tänk att förlora sin pappa som man stått så himla nära, som då han gjorde med sin pappa.. jag jämför då med min mamma istället om dethär. tänk om jag skulle förlora henne. . jag skulle krossas i tusen bitar. åter till pappa nu. han är så himla ledsen hela tiden, och jag har aldrig sett min pappa ledsen förut! :'(
gud så jag lider med honom!

nu ska det på med lite mascara och kläder :)
pusspuss

och, GRATTIS TILL MIN ÄLSKLING SOM FYLLER 17 ÅR IDAG! <33
Jag älskar dig så sjukt mycket och jag är glad att jag har dig i mitt liv Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0