jag älskar dig farfar!

farfar dör när som helst :'(
de har dragit ut alla sladdar på sjukhuset nu .. fy fan hur kan man göra så! det är liksom mord. att det ens är tillåtet att göra såhär. visserligen så hade han inte klarat sig iallafall .. han har också brytit höften så han kan inte röra sig :( fan vilken smärta dethär är. jag har aldrig förlorat någon som stått mig nära förut och just nu.. precis nu ska jag göra det! det är så jävla orättvist.. fy fan säger jag bara..
åker upp med faster om några timmar och ska säga farväl :'( han kan ju inte prata men det spelar ingen roll, vill bara krama om honom innan han somnar in ordentligt. gud har redan bölat här hemma och jag kommer gå totalt sönder när jag ser honom.. jag vill inte förlora honom. nu börjar jag grina igen ...

jag älskar dig farfar♥
jag kommer alltid minnas alla fina stunder med dig och allt du har sagt till mig!

Kommentarer
Postat av: Robban

You know im here for you!

2008-08-25 @ 23:55:46
Postat av: stina-lee

sålänge han mår må bra är väl allt okej? :) Och han kommer få det så bra dit han kommer, tro mig! Så tänker jag iaf med pappa. Tack för den söta kommentaren idag <3 KRAM

2008-08-26 @ 02:52:08
URL: http://stinalee.se
Postat av: Madde (kusin)

Oj, ja visste inte ens att han va så sjuk!! finns inga ord som kan hjälpa just nu men ja tänker på dig/er!! hälsa alla från oss...<3

2008-08-26 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0