ledig dag!

Börjar kännas lite bättre i halsen nu, inte lika ont.. men däremot jättehes och tjock!
Förkylningen ligger fortfarande och ruvar, men det brukar ju ta sin lilla tid.
Idag är vi lediga från skolan :) så på mitt schema idag står det städa undervåningen hos faster. (så hon ska bli lite glad när hon kommer hem från jobbet ) och sen skriva min lilla uppsatts:S men jag får skylla mig själv som inte följde med på hajken. men jag är glad att jag inte gjorde det, för då kanske jag skulle vara sjuk jättelänge. Så istället får jag komplitera med en upppsatts för att rädda mitt betyg i idrott och hälsa B kursen.

nu ska jag borsta tänderna och sen sätta igång att städa lite :)
pusspuss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0