mycket slit med bilder

ojojoj nu är jag trött efter att ha lagt in jätte många bilder från frankrike :)
Så nu orkar jag inte skriva någonting här eller lägga upp bilder.
Ni får vända er till datum 10 på min bilddagbok istället :) hoppas det är okej?!

Idag har jag slappat med sarah hela förmiddagen framför en film :) Mys. Sen har jag varit på ansiktsbehandling! Fan vad ont det gör.. värre smärta har jag inte varit med om alltså :S usch usch..

Pappa kom och hem ikväll från sin vandring i sarek.. så nu är det fullt hus här igen.
Imorgon bär det av till stockholm med mammi, vi ska handla lite kläder tänkte vi!

Om några dagar kommer lönen, då är alexandra glad!
Ska köpa ny kamera på dirren.


den rosa är min om ca 2 veckor :D
nu ska jag mysa lite med mamma och sen hoppa in i duschen.

Skolan börjar snart och jag dör av längtan. jipppi jippi !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0