nu är det nära!

Jag och faster tände ljus för farfar här hemma idag !
Nu är det inte långt kvar, det går fort nu säger läkarna.
Både pappa, stefan och farmor satt vid farfar idag på sjukhuset.
jag hatar dethär.. men jag vet att det är bäst för farfars del.
Hoppas du får det fint i himlen <3



Hela helgen har jag spenderat i Kungsör med mina tjejer :) har alltid så trevligt och mysigt med er <3 är glad att jag har er ! Har också dansat en hel del i helgen :) Jazzen var roligast, och vår lärare var verkligen super mega bög :D den härligaste människa jag träffat på länge. jag blev helt kär i honom.. Om han inte varit bög så hade jag varit helt crazy i honom för han är hur snygg som helst och har jättefina drag :D svårt för er att förstå, men det är helt otroligt!

ska dansa ragga imorgon :) längtar som en galning!
har lagt upp massa bilder från i helgen på min bildddagbok. Kolla här!

PussPuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0