rosa kamera

Ja då var man 4000 kr fattigare :S Inte då bara på kläder utan jag köpte min underbara kamera idag:) Tack mamma som la  ut pengar i förskott<33 den funkar hur bra som helst och är jättefin. Köpte också en fin väska, så nu är jag glad!
Tack mamma för en mysig dag i stockholm.



Hämtade också mitt tågkort på thomas idag :) träffade robban imorse en snabbis. Jag skiner som en sol av dig baby<3
Imorgon blir det mer shopping och lite brun hud ;) Sarah måste köpa skor så då följer jag med henne in till eskilstuna .. Eftersom jag har lite pengar kvar som absolut inte jag kan hålla i plånboken kommer dem försvinna på dirren :S

är är totalt värdelös med min ekonomi! Hoppas jag hittar en man som är bra på det och kan sätta mig på plats. För som jag håller på nu kommer det bara sluta illa för min del "/

Nu måste jag packa upp allt jag köpt och dona lite (:
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0