sjuk och lycklig

vet ni! jag har fått en kommentar av stina-lee på min blogg :D lite collt alltså .. den ni ;) haha gud så fjantig jag känner mig.. men när man föjer en människas liv så pass mycket så blir man glad av bara en kommentar! :) jag är överlycklig.

Idag skulle vi haft webbdesign egentligen, men istället hade vi matte :S sug snopp! matte B är ingen höjdare alltså .. usch och blä va jag inte tycker om matte. sen hade vi småföretagande B :) det var kul och ännu roligare är det att bästa robban läser den kursen tillsammans med oss <33

Imorgon är det hajk, och jag kan inte följa med :( det suger att vara sjuk och jag vill bara döda min hals om och om igen .. vem kom på att man kunde ha ont i halsen?! han ska dööö..
ska iallafall ta det lugnt både onsdag och torsdag då jag inte har skola. ska mysa framför filmer och ta en vända in till strängnäs och sola lite och vara med robban :) happy face !

juste, är hos faster nu igen och stannar här ca 10 dagar :)

nu ska jag sluta sitta här och snörvla och hosta!
ska gå ner och ta näsdroppar och en halstablett ;)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0