tillbaka hos bloggen

okej jag är hemma :D Men har inte hunnit skriva någonting än!
Men nu ska allting rulla på som vanligt igen hoppas jag.
Berättar mer om resan när bilderna kommer (Y).

Igår var iallafall jag och Sarah inne i strängnäs och myste lite<3
Jag var också hos frisören så nu är jag väldigt väldigt mörkhårig och det skiftar i lila och rött :D jättefint faktiskt.
Alltid lika mysigt med en heldag med dig baby!

Hon stannade här över natten också :) Vi hade "vaxnings-kväll" vilket inte gick sådär skit bra och ont som fan gjorde det.
Varför ska vi ha hår för?! helt meningslöst. Och säg inte att det skyddar för det vet jag redan :P Så det kanske inte är så värdelöst.. men i mina ögon är det värdelöst.

Sarah sover just nu, jag kunde inte somna om. Är ju van att gå upp kl 07.00 varje morgon så det är den tiden jag vaknar här hemma också nu :S Idag ska jag iallafall till hudterapeuten 14.45. SKÖNT!
Mina finnar är tillbaka.

Lördag är det The voice 08, party party!



den ni :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0