tisdag tack!

kan det bli tisdag nu tack! Jag vill till skolan.
detta år kommer bli så himla bra tror jag, dock kommer det vara tufft för oss två:or men vi kommer vara en mycket större skola och med 14 nya lärare :D jag är helt tokig i min skola.

just nu är det mycket blandade känslor och många tankar som far i mitt huvud.
jag och emil ska försöka igen har vi kommit överens om!
vi får se hur det blir. Men jag ska försöka ta varje dag som den kommer och sluta tänka och enbart följa mitt hjärta! det brukar bli bäst så!

idag åker jag till min faster (: har saknat dem så fruktansvärt mycket och jag ska bo hos dem den mesta tiden denhär månaden om det går bra för dem. ska iallafall bo där hela veckan :)

nu står annat på schemat! PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0