totalt slut

okej nu är jag äntligen hemma från jobbet !! :D
har jobbat hela 15 timmar idag, det blev 2 extra timmar så det var sjukt mycket att göra. skulle lika gärna kunnat jobba fortfarande för så mycket var det att göra. Men 1500 kr satt inte fel i min ficka ;) woohoo..
Om 2 helger är det likadant igen.. Men är totalt slut nu vill jag lova. fick typ ett migrän anfall under kvällen också :( mådde så sjukt dåligt! Men det gick över efter att jag tagit 2 stora alvedon.
har faktiskt mått bra idag, men tror det beror på att jag haft så mycket att göra så jag inte hinner tänka.
men jag funderar hela tiden på "OM".. det skulle vara så .. skulle jag gjort så.. har jag förhastat mig i min beslut.. ska jag skita i allt...gjorde jag rätt... osv osv osv osv .. blir totalt tokig och mår piss av alla mina tankar.
jag vill att det ska fungera, men det gör ju inte det :'(

aja imorgon ska jag vara "busflicka" på min kusins kalas :D Han fyller 4 år och 12 stycken 4 åringar kommer på kalaset.. kommer vara totalt slut efter den dagen med då jag redan är slut efter bara valter :) men det gör inget, för jag älskar barn!

På måndag måste jag göra det.. jag måste verkligen.. jag kan inte vänta längre. jag vågar inte..men jag måste!

Nu är det marspannkaka i sängen! PusssPuss

allt jag ville säga och
allt jag sagt till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0