"aktivitetsdag"

allt blir fel hur jag än gör! ta mig härifrån, ta mig långt bort.

idag hade vi nollningen för 1:orna , eller oj förlåt aktivitetsdag heter det visst ;) hihi..
dagen var kul och jag tror nog alla nykomlingar uppskattade den väldigt mycket. får hoppas det iallafall.





redan helg! känns helt sjukt... orkar inte med helger, för det betyder massor att göra och ingen skola :(
på måndag får jag min dator tillbaka, snacka om att jag ska borra ner mitt hjärta i musiken då!!

och jag ska fixa lite saker som gör att jag kommer må lite bättre också!
den stora smärtan går tyvärr inte att fixa, det får tiden göra.. men små saker runt omkring kan jag faktiskt ta tag i!

nu ska jag sluta grina och sluta gräva i jorden för idag iallafall. Ikväll kommer ulrika till mig och jag är så glad över det (L) har saknat dig gumman<3

nu ska jag åka och handla med mamma som jag inte sett på 1 vecka.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0