bra röster

Godmorgon!
Är hur spänd som helst inför inatt ... vet inte vart jag ska ta vägen. Allt ska bli så himla skönt och kul.
Jag ska för en gångs skull släppa all min kontroll. alexandra ska få ta det lite lugnt i 8 dagar.
Nina hämtar mig i natt kl 3 och det betyder då att jag måste gå upp runt 2 :S Det är liksom den tiden jag går och lägger mig. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Antingen så sover jag en stund och då går och lägger mig tidigt, eller så är jag uppe hela tiden.. men tror jag kommer vara rätt grinig då och det är ingen höjdare. Vill vara glad hela veckan så måste nog sova en stund iallafall. Någon timma eller så !

Nu har jag iallafall börjat packa och det är kul. Vid 5 idag ska jag iväg och jobba vilket känns helt okej.
Kommer väl hem vid tio elva tiden och då är det duschen och sen mars pannkaka i sängen.




Jag tror jag dör ! Vilken röst .



okej nu gråter jag .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0