acne

hahah riktigt kul med brottning ;P men jag har typ ont överallt efter att stina har kastat mig hit och dit och jag har gjort en kullerbytta dit och hit. Ingenting för mig med andra ord, men mycket garv blev det iallafall :D

Var nyss nere hos min hudterapeut och bokade tid för behandling av min acne. Vi ska börja behandla mig nu en gång i månaden och sen efter att jag slutat med min antibiotika ska vi vänta och se vad som händer. Bryter acnen ut igen så ska jag gå igenom en behandling vid 4 tillfällen som är jättestark och som svider i min och mammas plånbok. Vågar inte ens nämna priset här i bloggen.



där här är dock inte jag, men tvättar jag bort allt mitt smink så ser jag nästan exakt ut såhär :S Jag har inte lika stor utspridning över hela kinden mina sitter lite tätare.. Ni som inte har haft så mycket finnar kommer aldrig förstå hur det tar på en psykiskt. det är riktigt jävla hemskt!

Nu har vi svenska och vi ska typ disskutera om olika ämnen, det är alltid lika kul :) För övrigt mår jag rätt så bra förtillfället, intalar mig iallafall det :D och då mår jag bra! Ikväll kommer mamma och pappa på besök i lägenheten och mina grannar kan sätta på sig hörselkåpor för nu ska det borras i betong väggarna ;) haha .. det sista ska nämligen upp på väggarna och det klarar inte jag och mamma själva så pappa ska hjälpa till.

Nu börjar lektionen. pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: sarah

jag har jag har! (haft)

2008-12-09 @ 11:01:42
Postat av: alexandra

Du har inte, men du har haft!! Men du är ju hur fin som helst i din hy nu ju :)

2008-12-09 @ 11:55:51
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0