Dagens inköp



Dagens inköp:
♥ skor
♥ svart klänning
♥ 2x svarta strumbyxor
♥ svarta benvärmare
♥ 5-pack svarta strumpor!

haha mycket svart blev det där;) Har även köpt klart alla julklappar förutom till mamma .. Känns så oerhört skönt samtidigt som att det är ett enda stort eko i plånboken. Hoppas verkligen jag får lite money i julklapp :P
Fick även en rätt så stor överraskning av mamma idag, jag blev hur glad som helst och ville bara hoppa i taket. En sten lossnade från mitt hjärta. Min mamma är världens bästa och jag älskar verkligen henne♥
Vi lunchade även tillsammans och satt och pratade ett bra tag. TACK MAMMA FÖR EN SUPER DAG!

Jag är på så fruktansvärt bra humör, och lycklig är jag också :D Kan ni tänka er... jag har lov nu!!!
Imorgon ska jag ligga och sova tills jag vaknar och är helt pigg, med andra ord s o v a   u  t..

Nu ska jag kolla på Gossip girl innan jag ska laga middag och senare ska jag träna :) puss

Juste .. den 14 maj ska jag och min bror kidnappas av mamma och pappa :D Vi ska åka någonstans, men jag vet inte vart ?! så spännande!

Kommentarer
Postat av: Evelina

thihi, precis såna där skor som du köpt ska jag köpa ;O:D du har grymt bra smak måste jag säga!<3

jag älskar dig<3

2008-12-16 @ 17:16:16
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/
Postat av: alexandra

åh ser man där :D ja vi har bäst smak tillsammans gumman!! Nu har vi likadana vinterjackor och snart skor ^^ Jag älskar dig med min ängel, vi ses snart <3<3<3

2008-12-16 @ 18:23:47
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0