fjärde advent

Ja då var det fjärde advent och 2 dagar kvar till julafton :)

Har inget intressant att skriva mer än att jag jobbat klart min helg vilket känns super skönt :) Nu väntar bara en mysig jul och ett nytt år! Ikväll ska jag bara ta det lugn, och med lugnt menar jag storstädning här i lägenheten inklusive skura alla golven ;) haha .. har en liten paus nu nämligen men nu ska jag sätta fart igen och sen ska jag fixa mina ohyggligt ovårdade naglar och sen blir det gossip girl resten av kvällen :D

Mormor kom idag :D så jag är jätteglad, bjöd henne på lunch + fika idag uppe på restaurangen och då blev hon glad. Min älskade lilla mormor ♥

städa städa städa... jag är fan städ psyk, städar flera gånger i veckan!!

"xoxo...gossip girl"
detta var tillägnat robban och lucas :D njut era fuck faces!

/Alex



Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är en "vågtång" typ:D den är jättebra!

pusspusspuss, och gu vad jag saknar dig!<3

2008-12-21 @ 23:23:02
URL: http://evelinavalgeborg.blogg.se/
Postat av: louise hanisch

städa städa varje fredag å så varje jul, de tycker jag e kuul ;) hahah pippiiiiiii

2008-12-22 @ 10:13:30
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0