fredag

Mamma var här nyss och lämnade en påse med julsaker, så nu ska jag göra mysigt här såfort jag får lite tid över :) sen har jag varit duktig att städa hela lägenheten också. Fick sluta redan vid 1 idag och då hämtade robban upp mig i skolan sen åkte vi ut till Tuna Park :D skulle hjälpa honom att hitta lite presenter. Han är nog den enklaste kille jag har varit och handlar med :P shit alltså ! Sen så tog jag tåget hem vid två. mycket skönt med fredag :D

nu ska jag slänga i mig lite mat och sen in i duschen, sedan kommer robban och hämta mig . Ska nämligen få skjuts in till strängnäs. Kommer hälsa på R och S ikväll och se hur de har det i nya lägenheten :D Imorgon blir det jobb.

dags att sätta fart .. pusspuss!♥



bara för att jag är så himla gullig ibland xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, jag tycker att du är så lik Eva Longoria, det är helt sjukt :P

2008-12-08 @ 21:53:05
URL: http://fannyalm.blogg.se/
Postat av: alexandra

Åh tack vad gullig du är som säger så :D jag tycker hon är skitsnygg! ;) hihi

2008-12-08 @ 22:15:24
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0