helgen och lägenheten



Här är lite bilder från min lägenhet :) dock inte på vardagsrummet men det är inte klart än. Ni får ursäkta att det är sjukt stökigt i hallen och köket ;P och badrums skåpet ska ha en spegeldörr! Men som sagt är det mycket små fix kvar överallt. Idioterna som byggt upp dessa lägenheter har används sig av betongväggar :S så jävla mycket extra arbete bara för att sätta upp något på väggarna. det stör mig.

Jag är helt slut just nu, jag har jobbat hela dagen och varit ensam om en stor lunch. Efter jobbat gick jag direkt och tränade  så man kan verkligen säga att jag har jobbat mycket idag. Men nu har jag en lugn kväll framför mig med film och tv. mysigt! Ska strax hoppa in i duschen och sedan vika en massa tvätt.

Igårkväll var min älsklings ulrika här, vi hade det riktigt mysigt måste jag säga. Tack för kvällen stumpan♥



Dags för sista skolveckan då :D känns ju hur skönt som helst måste jag säga! För vi slutar ju faktiskt på Tisdagen om 2 veckor. alltså vi har 6 skoldagar kvar så att säga. Imorgon har vi brottning på idrotten vilket ska bli myckey intressant :P haha vi kommer nog få det rätt kul .

Nu kallar tvätten. pusspuss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0