helt meningslöst!

Helt värdelöst att jag ens åkte iväg till skolan .. Så typiskt när jag var så trött också "/ Vi hade inga lektioner, utan vi fick välja om vi ville kolla på skollaget som spelade sm i handboll eller åka hem. Självklart kollade vi och hejade som satan :D haha vi med våra hejaklacks visor ;) men dem vann ju så det hjälpte nog :D

blev ingen bio ikväll :( åh det skulle vara så mysigt och jag vill verkligen se Twilight.. men SJ är ju sämst på tider.. Men det får bli en annan gång. Blir iallafall inte ensam ikväll då sarah ska sova hos mig =) vi ska ha lite mys och så som vi alltid har när vi ses. min allra bästa vän♥

Imorgon är det julavslutning :) fett skönt med jullov.. vi slutar redan vid halv 11 och då ska jag gå på stan och handla julklappar och sen ska jag möta upp mamma :D hoppas på att vi ska luncha tillsammans <33

Nu ska jag göra en sak ni inte får veta vad .. hemligheter ni vet! ;) hihi .. Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Lucas

"Nu ska jag göra en sak ni inte får veta vad .. hemligheter ni vet! ;) hihi .. Kramisar!"



ha sex med katten.. Hahahahhaa

2008-12-15 @ 16:30:36
Postat av: Robban

Lucas, eller typ stoppa upp katten i rumpan.



Varför fråga du inte mig om ja kunde köra från bion? :P

2008-12-15 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0