hold my hand tonight



mitt vardagsrum är klart ;D snart blir det inflyttningsfest brudar!

Idag har jag varit i stockholm hela dagen med lojsan och sarah och handlat på mellandagsrean :) mycket mysigt, men en himla massa människor så man blev nästan irriterad. Men jag satte iallafall sprätt på 2000 kr, och fick en hel del kläder med mig hem =)



jag har haft en dålig kväll, eller mitt psyke har varit dåligt! vet inte riktigt varför, så mycket som snurrar i huvudet och som tynger mig . varför ska allt vara så himla ytligt? varför ska människor vara så himla ytliga? jag hatar ytlighet.

Tack för promenaden med typ 400 varv runt mariefred, jag behövde verkligen det! TACK♥

When I see your smile,
Tears run down my face.
I can't replace.
And now that I'm strong, I have figured out,
How this world turns cold and it breaks through my soul.
And I know I'll find deep inside me,
I can be the one


Nu ska jag lyssna på lite musik sen ska jag försöka sova, imorgon är det en ny dag och då ska jag kolla på fotboll med sarah och lojski :)<3 pusspuss/ alex

Kommentarer
Postat av: michaela

kul att du fick allt det där för typ inga pengar alls!!

synd att du mådde som du gjorde! sköt om dig

2008-12-27 @ 03:18:33
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/
Postat av: sofian

fna vad fint det blev!!!

2008-12-28 @ 22:05:44
URL: http://sofiabja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0