hos martin

Sitter hemma hos martin och chillar tillsammans med honom och tobbe :) hade inget annat för mig kväll så gick över hit.. Vi var nyss hemma hos Linnea och åt pommes frites :D sjukt gott ! Men nu har bruden helt plötsligt försvunnit :S ska väl börja dra mig hemåt om ett tag. Just nu tittar vi på hockey och lyssnar på musik.

Imorgon kommer bli en riktig städ och tvätt dag.. måste göra fint tills tjejerna kommer till mig på nyår. Ska handla all mat till nyår också. Så blir en hemmadag.

Jag är sams med S igen vilket känns skönt, vet inte vad jag håller på med nuförtiden. Känslosam så det bara dryper om det. aja det går väl över det med någon dag.

Nyår snart, ska blir sjukt kul :D

Nu ska jag hålla grabsen sällis här. PussPuss / Alex 

Kommentarer
Postat av: sarah

<3

2008-12-29 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0