hur ska jag klippa mig?

Jag tog en sväng till strängnäs och var ute i sista julstöket :) alla julklappar är nu klara, bara en kvar att slå in men det gör jag ikväll. Nu sitter jag här och äter pepparkakor och lyssnar på agnes nya skiva som är jättebra . Väntar på att robban ska komma hem så han kan skicka lite bra låtar till mig också .

Ikväll blir det en riktig hemmakväll med bad och mys. Ska nog köra en hårinpackning också!
På tal om hår, jag ska klippa mig 5 januari :) jag funderar på att klippa av mig håret så det blir rätt kort. men jag vet att jag kommer ångra mig :S vad tycker ni jag ska göra ?!


Rätt så kort                                                               Rätt så långt

nu är dethär lite olika frisyrer också så det kanske är lite svårt att säga.. men shit jag har beslutsångest!!

Nu ska jag diska mitt jätteberg med disk från igår :P / alex

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

DU SKA KLIPPA PAGE, FETT SNYGGT!!!!!!!!

2008-12-23 @ 17:26:55
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: alexandra

nej det vågar jag inte :P jag är en riktig fegis när det gäller mitt hår!!

2008-12-24 @ 08:10:40
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: lojsan

mjau! kortare:D:D jag tror också att page skulle vara fedt sniggt!

2008-12-24 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0